четвер, 21 липня 2011 р.

Льодовик Тур. Трішки деталей

Всім привіт!
Спробую ще раз відзвітуватися. (Вже раз пробував, але звіт десь пропав). А часу катастрофічно бракує...
Почну з льодовика Тур, куди ми перебралися після перечікування непогоди в готелі. Отже, зранку в 7:50поїхали автобусом до селища Ле Тур, звідти двома чергами підйомника - під перевал Бальме. Нам, до речі, дуже подобається їздити: в атобусах не платимо, бо маємо якісь хитрі картки з готелю, а на підйомники заходимо без черги по наших крутих абонементах.
Потім 2 год. піднімалися до притулку Альберт Прем'єр. Там поселилися, перевдягнулися і вийшли в похід. На жаль, знову ж таки пізно - 12:00. Погода погана - хмари, сніг, видимість - до 30м. Ішли доки могли, в 16:15 вирішили вертатися, якраз встигли на вечерю. Загалом, щоб робити підходи і сходження в один день- треба мати "коняче" здоров'я, а такого в мене нема. :( Особливо прикрим було те, що потім з даних GPS виявилось що нам лишалося до вершини (Тет Бланш) 15-30хв.
На другий день в більшості люди снідали в 4-5-їй годині, а ми відходили від попереднього дня і поснідали аж в 6-ій. За цей час ранкова напівпогода закінчилась і знову повалив сніг.
Під цим снігом в умовах погпної видимості ми добрались до перевалу Суперіор ду Тур (3289)
Там вирішили вертатися. Уко б ще ішов і ішов, а я вже не мав сили. Та й черевики/кішки дошкуляли (терли/тиснули)- я їх тільки напередодні орендував. А Уко має власні і розминає їх з першого дня.
На третій день зранку рушили вниз до Шамоні. Через ніч нападало 10-15 см снігу і ми першими прокладали стежку. Знов підйомники/автобуси і ми знову в готелі, де зберігаються наші речі. Швидко купуємо трошки продуктів в дорогу в супермаркеті і нещадно позбуваємся зайвих речей. Ми вже зрозуміли, що це не тільки зайва вага, а й додатковий хаос. Запасні штани, футболки, навіть камера приєднуються до речей, що зберігаються в готелі. Там вже чотири великі мішки/авоськи. Боже, як ми все це вивезем?
Швидко перепакувашись, спішимо до головного підйомника Егій дю Міді. По дорозі Уко забігає в магазин, де ми купували спорядження. Кілька речей отримали дрібні пошкодження - міняють без питань.
Вирушаємо на висоту 3842м., а далі в Білу Долину, але це вже наступна історія.